Nieuwsbrief zondag 4 september 2022

De Kleine Samenspraak

Deze zondagsbrief is een wekelijkse uitgave van de ABG-parochie in Amsterdam-Oost

Zondag 4, 11 september 2022            23e zondag door het jaar

24e zondag door het jaar (Ziekenzondag)

Zondag  4 sept10.30 uurEucharistieviering, AnnaBon, P.H. Janssen
Zondag  4 sept10.30 uurWoord en Communieviering, Gerardus, Uschi Janssen
Zondag11 sept10.30 uurZiekenzondag, Woord en Communieviering, AnnaBon, Kitty Bouwman
Zondag11 sept10.30 uurZiekenzondag, Eucharistieviering, Gerardus, P. Edmund Owusu, SVD
Zondag18 sept10.30 uurEucharistieviering, AnnaBon, P. Marianus, SVD
Zondag18 sept10.30 uurWoord en Communieviering, Gerardus, Marga Berkhout

Eerste Heilige Communie 2022/ 2023

Het voor het eerst meedoen in het delen van brood en wijn is voor veel kinderen een bijzonder moment. Om de kinderen goed voor te bereiden zullen er gedurende een aantal maanden voorbereidingsbijeenkomsten zijn.

Tijdens deze bijeenkomsten nemen we de kinderen mee langs een aantal thema’s die van belang zijn. Iedere bijeenkomst staat er een thema en een Bijbelverhaal centraal. Daarnaast proberen we ook op een actieve manier aan het thema te werken.

Doe je mee? Zit je in groep 4 t/m 8 van de basisschool en wil je graag je Eerste Heilige Communie ontvangen? Meld je aan voor 10 september 2022.

Stuur een mail naar: abgparochie@gmail.com of Vul het inschrijfformulier (achter in de kerk) in.

Liever eerst meer informatie? Vraag het aan Filomena.

Bestemming collecte 4, 11 september AnnaBon en Gerardus Majella

Voor de pastorale zorg in onze gemeenschap.

INTENTIES

Onze zieken

Thijsje van de Rest AB * Rob Timmerman AB * Irish Khan AB * Hermien Fosch AB *Hilda Coutinho-Post AB * Daisy Etnel AB * Alma Gunsing AB *

Zuster Andrée-Julienne (Kleine Zusters van Jezus)  ABG *

Mevr. Huls- Akker G * Prakash (om genezing) G * Julia Maria Biegman G * Norma Burgzorg G * Jennifer Harrefelt G * Ynskje Tirro G * Loes Limon G * Norma Garden G * Tiny Klerks G * Patricia Dongor G * mevr. Bunck G * Silvana Dongor G * Jun Tidula G * Zora G * Eduard Mangal G * en voor degenen die hen verzorgen.

Onze overledenen 4,11 september

Overleden familie van Leonid en Inga (Joke Klein-de Wit * Pieter-Joost Klein * Diana Klein-Panchenko * Karolina Klein * )

Zondag 4 september  AnnaBon

Pastor Leo Nederstigt * Willemien en Antoinette Willems van Dijk * en voor al onze dierbare overledenen.

Zondag 4 september  Gerardus Majella

Henderik Bruinsma en Helena Johanna Bruinsma-de Ridder * Henk Bruinsma * Mariano Castillo * Cresencia Castillo * Gaudencio Balio * Arcadia Balio * Pastor Leo Nederstigt * Familie Mangelmans – van Rijsingen en Familie van Geem – Homan * Leo Mangelmans *  en voor al onze dierbare overledenen.

Zondag 11 september  AnnaBon

Pastor Leo Nederstigt * Nanda Graanoogst * en voor al onze dierbare overledenen.

Zondag 11 september Gerardus Majella

Henderik Bruinsma en Helena Johanna Bruinsma-de Ridder * Leo Bruinsma * Mariano Castillo * Cresencia Castillo * Gaudencio Balio * Arcadia Balio * Pastor Leo Nederstigt * en voor al onze dierbare overledenen.

In geval van nood kunt u bellen met de parochietelefoon: 0642294134

Kopij voor de kleine Samenspraak graag uiterlijk inleveren vóór woensdag 10.00 uur!

Wilt u deze nieuwsbrief graag digitaal ontvangen, meld u zich dan aan via mail of telefoon.

Gerardus Majellakerk: Lombokstraat 2, 1094 AL Amsterdam. Tel. 020-6650070 (secretariaat).

Anna-Bonifatiuskerk, Tweede Oosterparkstraat 246, 1092 BV Amsterdam.

Mailadres: abgparochie@gmail.com / Website: www.abgparochie.nl

Rek.nr. NL 23 INGB 0003872331